۱۴ فروردین ۱۳۹۰، ۱۰:۲۹

تولید شرکت فولاد خوزستان از سه میلیون تن در سال گذشت

تولید شرکت فولاد خوزستان از سه میلیون تن در سال گذشت

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: شرکت فولاد خوزستان با 18 درصد رشد تولید برای نخستین بار از مرز تولید سه میلیون تن شمش عبور کرد.

عبدالمجیدشریفی  در گفتگو با خبرنگار مهر در اظهار داشت: این شرکت با تولید بیش از سه میلیون و 24 هزار تن شمش در سال 89 موفق شد رشد کم‌ نظیر 18 درصدی در تولید را همراه با تحقق پیش‌بینی سود هر سهم به دست آورد.

وی افزود: شرکت فولاد خوزستان به ‌عنوان نخستین عرضه‌کننده شمش فولاد کشور توانست با افزایش چشمگیر 460 هزار تنی در سال گذشته 25 درصد از تولید فولاد در حوزه سازمان ایمیدرو را به خود اختصاص دهد.

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان مهمترین عامل این موفقیت بزرگ برای شرکت فولاد خوزستان را همدلی و تلاش هماهنگ کارکنان در تحقق اهداف برنامه‌ای کارخانه و رشد تولید متناسب با نیاز بازار به موازات اتخاذ راهبرد کاهش قیمت تمام شده ذکر کرد.

شریفی افزود: علاوه بر عوامل یاد شده بهبود شرایط بازار همگام با اجرای طرح تحول اقتصادی و قانون هدفمندسازی یارانه‌ها از جانب دولت در مجموع شرایطی را برای فولاد خوزستان مهیا ساخت که منجر به تحقق پیش‌بینی سود هر سهم به میزان یک هزار و 108 ریال نسبت به پیش‌بینی اولیه عملکرد سال 1389 یعنی 452 ریال به ازای هر سهم شد.
 
شرکت فولاد خوزستان، قطب دوم تولید فولاد خام در جمهوری اسلامی ایران است که در عرصه های ملی و منطقه ای صنعت فولاد حضوری فعال دارد. این شرکت اولین مجتمع تولید آهن و فولاد کشور به روش احیای مستقیم و کوره قوس الکتریکی است که در سال 1367 فعالیت تولیدی خود را آغاز کرد.
کد خبر 1280174

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha